הובלות מובילים בישראל ראשי

אייקון מובילים בישראל


הובלות דירות

 


הובלות

הובלות דירות, הובלות משרדים והובלות קטנות לכל חלקי הארץ
במחירים הטובים בארץ! 052-8449344
דף הבית >> הובלות קטנות >> הובלות דירות קטנות >> הובלת דירה קטנה

הובלת דירה קטנה

כאשר אתם צריכים להעביר רק חדר אחד, פסנתר, מקרר, ארון או רק מספר דברים אתם מן הסתם לא צריכים הובלה רגילה (או בשמה האחר – הובלה גדולה), חברת מובילים בישראל אשר מספקת שירות של הובלות קטנות תוכל לתת לכם את המענה לבקשתכם. בעבר הלא רחוק במקרים שכאלו היינו נדרשים למצוא בן משפחה, חבר או מישהו שהיה עוזר לנו בהעברה של אותו מספר חפצים למעוז חפצנו.הובלת דירה קטנה

יתרונותיה של חברת מובילים בישראל

בין היתרונות של שכירת שירותיה של חברת מובילים בישראל לביצוע הובלה קטנה הוא החיסכון בזמן, הביטוח לחפצים והחיסכון בבריאות, אנשים רבים אשר מחליטים להעביר בעצמם עושים את זה בשביל לחסוך בכסף אך רבים מהם מגלים כי אין ביכולתם לעשות את זה לבדם, נתקעים באמצע המעבר, גורמים נזק לחפץ ולבניין ויוצאים מופסדים. בעזרת חברת מובילים בישראל אשר תבצע לכם הובלה קטנה, אתם מקבלים ביטוח על אותו חפץ, מובילים מנוסים שיביאו את החפץ למעוז חפצכם בזמן שיא, בביטחון ובמקצועיות. בנוסף, תוכלו להשוות ולראות כי מחירה של הובלה קטנה אינו גדול בהרבה מאשר אם תעשו זאת בעצמכם תוך התחשבות בזמן שאתם צריכים להוציא, הוצאות הדלק ושאר הדברים הנלווים להובלה.

מסירת פרטים חשובים על ההובלה

כאשר אתם שוכרים את שירותנו לביצוע הובלה קטנה יש למסור  את כל המידע על הפריטים שאתם צריכים להוביל ובין היתר, גודל החפץ, האם יש פריטים שבירים, האם הוא דורש פירוק או שניתן להובילו ללא פירוק. בנוסף, יש לעדכן אותנו האם יש מעלית וחנייה לבניין לצרכי הפריקה בשני יעדי ההובלה.
לסיכום זכרו כי הובלה קטנה יכולה לחסוך לכם הרבה כסף זמן ודאגות.  
בחברת מובילים בישראל יש ביטוח מלא על ההובלה ללא שום תוספת מחיר.


להצעת מחיר חייגו 052-8449344
ואפשר גם להשאיר פרטים ואחד מנציגנו יחזור אליכם בהקדם!

לייבסיטי - בניית אתרים