הובלות מובילים בישראל ראשי

אייקון מובילים בישראל


הובלות דירות

 


הובלות

הובלות דירות, הובלות משרדים והובלות קטנות לכל חלקי הארץ
במחירים הטובים בארץ! 052-8449344
דף הבית >> הובלות דירות >> הובלות דירות בגבעתיים

הובלות דירות בגבעתיים

המחיר עבור הובלות דירה בגבעתיים מחושב על פי מספר פרמטרים אשר אלו מרכיבים את המחיר הסופי. ננסה ללמוד במאמר שלפנינו, מה בודקת חברת ההובלות לפני שהיא קובעת את המחיר עבור ביצוע העבודה.
הובלת דירות עשויה לכלול פרטים רבים ומשתנים אשר כל אלו יחד ירכיבו את המחיר הסופי. ננסה ללמוד מהם הפרמטרים המרכיבים את 
מחירי ההובלות.

הובלות דירות בגבעתיים

בהובלות - לא המרחק קובע 

ראשית חשוב לדעת כי לא המרחק בין הדירה ממנו יוצאים אל הדירה אליה נכנסים, ישפיע על המחיר של ההובלה. עיקר העבודה זוהי לא הנסיעה היות והמרחקים ממקום למקום בארץ אינם גדולים מאוד כך שלא שם טמון ההבדל.
מה שכן יקבע את ההבדלים במחיר יהיו הפרמטרים הבאים.

מספר הפועלים הדרושים לביצוע ההובלה

כאשר חברת ההובלות תבוא לבדוק ולהעריך את כמות העבודה הצפויה, היא תבדוק באיזה סדר גודל של עבודה המדובר, מה כמות התכולה וכמה פועלים יהיה עליה לשריין לצורך ביצוע ההובלה. חברות ההובלה מנסים לדחוס כמה שיותר הובלות ליום אחד על מנת להרוויח כמה שיותר. אם מדובר בהובלה שתדרוש מהם יותר כוח אדם הרי שיהיה זה על חשבון עבודה אחרת אותה הם לא יוכלו לקבל ועל כן, ישפיע הדבר על מחיר ההובלה הסופי כי יש מי שצריך לשלם את ההפרש של הפסד העבודות הנוספות.

תכולת הדירה 

כאשר מדובר בהובלות דירות בגבעתייםהמוביל צריך לראות מראש את הציוד שנמצא בדירה ואותו יצטרך להעביר. כדי להתרשם מהעבודה הצפויה חובה שנציג מטעם החברה יבוא ויתרשם באופן בלתי אמצעי מהתכולה אותה יש לשנע. הם ייקחו מידות מדויקות של הרהיטים ושל החפצים הגדולים ויבדקו אם יש צורך במנוף לשם כך.

מיקום הדירה 

המיקום של הדירה מהווה גם כן גורם מכריע על מחירו הסופי של ביצוע ההובלה. דירות צמודות קרקע עם חניה יקלו מאוד על המובילים בניגוד לדירה בקומה רביעית בלי מעלית.
נמדדים גם רוחב דלתות הבית ורוחב דלתות המעלית, הרוחב של חדר המדרגות ועוד. כאשר כל אלו נלקחים בחשבון בעת קביעת המחיר עבור ההובלה.
חברת מובילים בישראל, זוהי החברה המציעה לכם את השירות הטוב והאדיב ביותר עם צוות מובילים מיומנים ומקצועיים ביותר. אנשים ישרים ואמינים שידאגו כי כל התכולה שלכם תגיע אל היעד בבטחה, בשלום ובשלמות. עם חברת מובילים בישראל יהפוך מעבר הדירה מעול מעיק ומסורבל לחוויה מלאה ריגושים וכיף, כאשר תוך זמן קצר תגיעו אל ביתכם החדש ותוכלו להתחיל בחיים חדשים בביתכם החדש.

להצעת מחיר חייגו 052-8449344
ואפשר גם להשאיר פרטים ואחד מנציגנו יחזור אליכם בהקדם!

Go Back  Print  Send Page
לייבסיטי - בניית אתרים