הובלות מובילים בישראל ראשי

אייקון מובילים בישראל


הובלות דירות

 


הובלות

הובלות דירות, הובלות משרדים והובלות קטנות לכל חלקי הארץ
במחירים הטובים בארץ! 052-8449344
דף הבית >> הובלות קטנות >> הובלות קטנות ברמת גן

הובלות קטנות ברמת גן עם חברת הובלות מקצועית

כאשר אנו זקוקים לשירותי הובלה, ולא ממש משנה אם זו הובלה גדולה או קטנה, חשוב לנו למצוא את אנשי המקצוע המנוסים והאמינים שישנעו עבורנו את התכולה בזמן הרצוי, בזהירות הרצויה ובמהירות הרצויה.
כולנו יודעים כי כל הובלה מסכנת ברמה כלשהיא את רכושנו. הן בגלל עצם המסירה של הרכוש לידיהם של המובילים, והן בשל הטלטול שהמוצרים שלנו, הרהיטים או מוצרי החשמל שלנו עשויים לעבור, דבר שהמוצרים מן הסוג הזה לא ממש אוהבים ומגיבים על זה לא טוב. פעמים רבות  מוצרי חשמל מתחילים לחרוק לאחר ההעברת דירה או העברה קטנה שלהם, רהיטים נשרטים והחיבורים שלהם מתרופפים וכו '.הובלות קטנות ברמת גןמסיבה זו, חשוב מאוד לבחור בחברה ידועה המוכרת בשוק שכבר ביצעה בעבר עבודות הובלה מן הסוג הזה והיא מפורסמת בשל תכונותיה כחברה אחראית, חברה מקצועית וחברה העובדת עם ביטוח מלא ללקוח.

למה חשוב לבחור בחברת הובלות מוכרת?

היו כמה וכמה מקרים של סיפורי הובלות שהסתיימו מאוד לא טוב ואלו גרמו לנו להבין כי על חברת הובלות אין להתפשר. חובה ללכת על הטוב ביותר.

מקרה מספר 1 – חברת ההובלות ברחה

משפחה שסיכמה עם חברת הובלות דירות על תאריך ושעה לביצוע ההובלה כאשר המחיר קסם מאוד לבני המשפחה.
ביום המיועד אכן הגיעה החברה ובחריצות ראויה לציון פרקו הסבלים את כל התכולה של הבית והעמיסו על המשאית. בני הבית שמחו בליבם על מזלם הטוב, אך לפתע השתרר שקט מוזר. הצצה החוצה גילתה כי המשאית פשוט פרחה ונעלמה עם כל התכולה. מובן שהם גם הפכו להיות בלתי זמינים בטלפון. המשפחה נותרה בחוסר כל ומבלי כתובת לפנות אליה.

מקרה מספר 2 – אין ביטוח לחברת ההובלה

חברה מסוימת הציעה אף היא ביצוע של הובלה במחיר אטרקטיבי במיוחד. מדובר היה בהובלה קטנה ברמת גן, והמובילים הגיעו עם רכב בגודל המתאים להובלה קטנה, העמיסו את הציוד ויצאו לדרך. תאונת דרכים בהם היא הייתה מעורבת בהמשך הדרך, העיפה את כל הארגזים ואת מוצרי החשמל לכל עבר כאשר כולם ניזוקו באופן מוחלט. בעלי הרכוש ניסו לתבוע את חברת ההובלות, אך התברר כי החברה לא דאגה לבטח את התכולה שהיא משנעת. תעודת הביטוח שהמובילים הראו לבעלי הבית על מנת להצהיר עד כמה הם אמינים, הייתה תעודת הביטוח של המשאית בלבד...
לכן, כאשר אתם עומדים לבחור בחברת הביטוח, עליכם לשים לב כי אתם פונים לחברה אמינה שמכבדת את המילה שלה ועומדת מאחורי ההבטחות שלה וכן היא מבטחת את כל התכולה שלכם. חברת מובילים בישראל, זוהי החברה שעונה על כל הקריטריונים.

 

להצעת מחיר חייגו 052-8449344
ואפשר גם להשאיר פרטים ואחד מנציגנו יחזור אליכם בהקדם!
 
לייבסיטי - בניית אתרים