הובלות מובילים בישראל ראשי

אייקון מובילים בישראל


הובלות דירות

 


הובלות

הובלות דירות, הובלות משרדים והובלות קטנות לכל חלקי הארץ
במחירים הטובים בארץ! 052-8449344
דף הבית >> הובלות קטנות >> הובלות קטנות בבת ים

הובלות קטנות בבת ים

מהי הובלה קטנה? הובלה קטנה, היא שירות בו אנו מביאים רכב לא גדול עבור ההובלה, ומובילים עבורכם מעט ארגזים, או מעט חפצים ורהיטים. יש לנו רכבים מגוונים עבור הובלות קטנות בבת ים. לפעמים, רכב ההובלה יהיה מאוד קטן. לפעמים, אנו נשלח רכב מסחרי עבור הובלות קטנות בבת ים. אולם אתם תקבלו את אותה איכות של עבודה, ממש כמו בפרויקטים הגדולים שלנו.

חברת מובילים בישראל מבצעים הובלות קטנות ופרויקטים גדולים:

מה מיוחד כל כך בחברת מובילים בישראל? החברה שלנו איננה חברה חדשה. החברה שלנו הובלות קטנות בבת יםמספקת שירות מקצועי בתחום ההובלות, כבר משנת 1995. מעל 20 שנה אנו מובילים תכולת דירות יום יום ברחבי הארץ. אנו מבצעים פרויקטים גדולים, בהם אנו זקוקים למספר משאיות גדולות עבור הובלה אחת. אולם, לצד הפרויקטים הגדולים שלנו, אנו מבצעים הובלות גדולות באותו שירות מקצועי כמו בפרויקטים הגדולים.

ההבדל הוא רק בסוג רכב ההובלה ובמחיר:

מה ההבדל בשירות שאנו נותנים עבור הובלות גדולות, ועבור הובלות קטנות בבת ים? ההבדל הוא רק בסוג רכב ההובלה שנשלח עבורכם, והמחיר שיהיה מוזל הרבה יותר ממחיר הובלה רגילה. השירות יהיה אותו שירות מקצועי. צוות הנגרים שלנו יפרק וירכיב עבורכם רהיטים באותה מקצועיות כמו בפרויקטים הגדולים שלנו. בעת הצורך, אנו נביא מנוף גם עבור הובלה קטנה. מהירות העבודה והיחס המקצועי שלנו, הוא טוב ביותר גם בהובלות קטנות.

הובלות קטנות - פער מחירים משמעותי:

הבדל נוסף בין הובלות קטנות בבת ים, לבין הובלה עם משאית, הוא המחיר. מטרת ההגדרה "הובלה קטנה", היא להוזיל את המחיר. כאשר אנו מביאים רכב קטן עבור פרויקט קטן של הובלה, יש לנו פחות הוצאות, ולכן אנו נגבה מכם הרבה פחות כסף, וניקח עבור ההובלה הקטנה את המחיר המוזל ביותר. גם כאשר היעד יהיה נסיעה בינעירונית, פער המחירים בין נסיעת רכב הובלה קטן בכביש בינעירוני, לבין נשיאת משאית גדולה בכביש בינעירוני יהיה לטובתכם.
 

שירות הובלות נהדר עבור צעירים וסטודנטים:

פלח משמעותי של לקוחות הנעזרים בשירות הובלות קטנות, הוא צעירים וסטודנטים. לפלח זה, אין הרבה תכולה להוביל. גם התקציב שיש להם עבור שירות ההובלה, הינו מוגבל ביותר. אולם, אנו מאמינים שגם לאוכלוסייה זו מגיעה את שירות ההובלה הטוב ביותר. לכן, אנו במסגרת שירות ההובלה הקטנה, נספק עבורם כל שירות שניתן במסגרת הובלה גדולה.
זקוקים לשירות הובלות קטנות בבת ים? הגעתם למקום הנכון. צרו עמנו קשר וקבלו הצעת מחיר משתלמת!

להצעת מחיר חייגו 052-8449344
ואפשר גם להשאיר פרטים ואחד מנציגנו יחזור אליכם בהקדם!
לייבסיטי - בניית אתרים