הובלות מובילים בישראל ראשי

אייקון מובילים בישראל


הובלות דירות

 


הובלות

הובלות דירות, הובלות משרדים והובלות קטנות לכל חלקי הארץ
במחירים הטובים בארץ! 052-8449344
דף הבית >> הובלות דירות >> הובלת דירות בכל הארץ

הובלות דירות בכל הארץ

הובלות דירות הינו עסק בעל רגישות גבוהה במספר פרמטרים והם:רגישות, רמה מקצועית, יחסי אנוש אכפתיות, הכרת שטח העבודה  ועמידה בהתחייבויות.

הובלות דירות - רגישות

בהובלת דירות על העוסקים במלאכה להיות רגישים כלפי הלקוחות/ציוד הדירה, היות ולכל פריט אותו אנו מעבירים יש את הערך הכספי והסנטימנטלי ובשל כך אנו מחויבים לשמור על שלמותו בעת ההעברה, אם זה על ידי הרמה נכונה ואם על ידי עטיפתו באריזות מגן.

הובלות דירות בכל הארץ

הובלות דירות - רמה מקצועית

לכל החפצים אותם אנו מעוניינים להעביר ישנה דרך ושיטה להעברתם הבטוחה, אם זה על ידי העוסקים במלאכה שרמתם המקצועית וניסיונם מהווה פקטור משפיע על הצלחת ההובלה, או על ידי שימוש באביזרים הנועדו לשם העברתם הבטוחה.

הובלות דירות - יחסי אנוש

בעת כניסת המובילים לשם העברת ציוד דירתכם, הכרותיכם בעוסקי המלאכה הינה אפסית (אלא אם הנכם עוברים דרכנו פעם נוספת) ונתון זה גורם לכם לפקפק ביכולתם של המובילים לבצע את ההובלה בצורה נאותה,וכך נוצר מצב של לחץ כולל שלכם, שמביא אתכם לעתים להעיר הערות, ואף "לייעץ" למובילים כיצד לנהוג בעת הרמת הציוד. אנו מובילים בישראל מודעים למצב לחץ זה, ומקבלים בהבנה את הערותיכם.

הובלות דירות - עמידה ביעדים, זמנים

אנו מובילים בישראל מודעים לבעייתיות של הענף בו אנו עוסקים, מבחינת עמידה בהתחייבויות הניתנות על ידי חברות ההובלה, כשהמדובר בהצעת המחיר שניתנה, והדרישה לתוספות לתשלום שנקבע מראש.

אנו בחברת מובילים בישראל מתחייבים לעמוד בהתחייבויות, הן מבחינת לוח הזמנים והן מבחינת עמידה בהצעת המחיר שניתנה, ללא תוספות מחיר מסוג כלשהו. כי אנו באופק הובלות מעוניינים בכם- הלקוחות כממליצים וכאפיק פרסומי הטוב ביותר. וביודענו זאת אנו משקיעים את מירב המאמצים לצרף אתכם אל חוג לקוחתנו.


להצעת מחיר חייגו 052-8449344
ואפשר גם להשאיר פרטים ואחד מנציגנו יחזור אליכם בהקדם!

 
לייבסיטי - בניית אתרים