הובלות מובילים בישראל ראשי

אייקון מובילים בישראל


הובלות דירות

 


הובלות

הובלות דירות, הובלות משרדים והובלות קטנות לכל חלקי הארץ
במחירים הטובים בארץ! 052-8449344
דף הבית >> שירותי אחסון

שירותי אחסון ברמה הגבוהה ביותר

במקרים רבים, פרט לשירותי הובלות במקרים שונים יש צורך בשירותי אחסון, של ציוד שכרגע אין בו צורך מיידי אך בעתיד הקרוב או הרחוק יידרש הציוד לשימוש אישי או משרדי. דוגמאות למצבים בהם יש צורך באחסון של כמות גדולה של ציוד לשימוש מאוחר יותר הם למשל במצב של טיול ארוך לחו"ל כאשר התכנון הוא להיכנס לדירה חדשה לאחר החזרה לארץ, או במקרה של מעבר משרד המתבצע בשלבים ובאופן הדרגתי.שירותי אחסוןשירותי אחסון של דירות ומשרדים הם שירות מבוקש, אשר במקרים רבים מוצע גם על ידי חברות הובלות. על מנת לספק שירותי אחסון דירות ומשרדים יש צורך בחברה לה קיימים מחסנים גדולים, המאפשרים אחסנה של ציוד באופן נגיש ופשוט, מחזיקים ברישיון עסק בתוקף לאחסנה ממושכת, ויכולים להבטיח את שמירת הציוד ברמה גבוהה וללא נזק מצטבר כתוצאה מתנאי אחסון לא נאותים.

אחסנה של דירות ומשרדים

חברת "מובילים בישראל" מציעה שירותי אחסון של דירות ומשרדים ברמה הגבוהה ביותר. אנו מציעים שירותי הובלה של דירות ומשרדים, כאשר שירותי האחסון אפשריים במידה ויש צורך לשמור על ציוד לצורך הובלה מאוחר או בעתיד. לחברה יש ניסיון של 20 שנה בהובלות, וניסיון דומה באחסנה של ציוד לפרקי זמן ממושכים. כמות הציוד אותה אנו יכולים לאחסן היא גדולה מאוד, וכוללת גם אחסנה של ציוד למשרדים גדולים מאוד בעלי כמות רבה של ריהוט וציוד משרדי. החברה נותנת שירות מקצועי, אמין ואיכותי, ומספקת ביטוח מלא לכל הובלה.

ביטוח על האחסנה

הביטוח אותו מספקת חברת "מובילים בישראל" כולל גם ביטוח של כלל הציוד הנמצא באחסון, לכל תקופות האחסון הנדרשות. "מובילים בישראל" היא אחת החברות המובילות בישראל בתחום ההובלות של ציוד פרטי וציוד משרדי, כאשר שירותי האחסון לדירות ומשרדים אותם מציעה החברה הנם בעלי מוניטין רב של אחסנה איכותית, ללא כל נזקים לציוד ונגישות פשוטה, מהירה וקלה. כל ציוד המאוחסן אצלנו נגיש עבורכם באופן פשוט ומהיר, וללא אפשרות לאף אחד פרט לכם לגשת לציוד בכל עת. המחסנים שלנו עשויים מחומרים עמידים שאינם גורמים נזקים לציוד, ושומרים עליו באיכות הגבוהה ביותר. אצלנו אחסון החל מ-99 ש"ח לחודש בלבד!   

לפניכם פרטים נוספים על שירותי האחסנה שלנו. 

אחסנת תכולת דירה - חברתנו מבצעים אחסנת דירות במחסנים מקצועיים.

אחסנה במרכז - לרשותנו מחסנים בגדלים שונים במרכז הארץ.

אחסנה בתל אביב -לחברתנו מחסנים חדישים בתל אביב.

אחסנה בשוהם - לרשותנו מחסנים ברמה גבוהה בשוהם ובמחירים הטובים ביותר.

אחסנה לתקופות קצרות - שירותי אחסנה גם לימים בודדים במחירים הכי זולים בארץ.
 

להצעת מחיר חייגו 052-8449344
ואפשר גם להשאיר פרטים ואחד מנציגנו יחזור אליכם בהקדם!

לייבסיטי - בניית אתרים