הובלות מובילים בישראל ראשי

אייקון מובילים בישראל


הובלות דירות

 


הובלות

הובלות דירות, הובלות משרדים והובלות קטנות לכל חלקי הארץ
במחירים הטובים בארץ! 052-8449344
דף הבית >> הובלות קטנות >> הובלות קטנות בנס ציונה

 הובלות קטנות בנס ציונה עם חברת מובילים בישראל

מה ההבדל בין הובלות קטנות להובלות גדולות? בהובלות גדולות, מזמינים משאית גדולה. בדרך כלל, בהובלה גדולה יעבירו תכולה של שטח גדול. לעומת זאת, בהובלה קטנה רכב ההובלה קטן, ומובילים מספר קטן של ארגזים, או מספר מצומצם מאוד של רהיטים לא גדולים. אולם, מה שמייחד את חברת מובילים בישראל, הוא שכל שירות שאנו מספקים עבור הובלות גדולות, ניתן גם עבור הובלה מצומצמת וקטנה.

מתי עדיף להיעזר בשירות הובלה קטנה?

הובלות קטנות בנס ציונה

כאשר ההובלה היא קטנה, המחיר יהיה זול יותר. גם הרכב שתקבלו יהיה קטן יותר, והוא יתפוס פחות מקום חנייה ברחוב. לכן, כאשר אתם זקוקים להובלת מספר מועט של ארגזים, או רהיט בודדים בלבד, מומלץ להזמין רכב הובלה קטן. רכבי ההובלות הקטנות שלנו, הינם רכבים סגורים וחזקים. אנו מבצעים הובלות קטנות בנס ציונה אל כל מקום בארץ. אנו נגיע מנס ציונה גם אל ערי הצפון, וגם אל ערי הדרום.

חברת מובילים בישראל מבצעים שירות אריזה גם בהובלות קטנות:

פעמים רבות, אין זמן לבצע את מלאכת אריזת הקרטונים. לכן, אנו בחברת מובילים בישראל, מספקים שירות אריזה לפני מעבר תמורת תוספת תשלום. שירות זה ניתן גם כאשר ההובלה היא קטנה. אנו נבצע את האריזה בצורה מהירה ביותר, אך נשמור על סדר, ונסמן בכל קרטון מהו מכיל. הצוות שלנו מהיר ביותר, והאריזה לא תימשך זמן רב. הסבלים שלנו יעמיסו את תכולת הקרטונים בתוך רכב ההובלה תוך קצר מאוד.

הצעת מחיר מותאמת אישית בכל הובלה:

כאשר נתן לכם הצעת מחיר עבור הובלה קטנה, ההצעה תהיה מותאמת באופן אישי. אנו נחשב את מרחק הנסיעה שצריך לעבור רכב ההובלה. אם בצוות יהיו נגרים- תצטרכו לשלם יותר. פרמטר נוסף בהצעת המחיר שלנו, הוא האם שירות ההובלה צריך לכלול גם שירות מנוף. לכן, ההצעה שניתן לכל לקוח, תהיה הצעת מחיר אחרת. אנו משתדלים לתת לכל לקוח את הצעת המחיר המשתלמת ביותר.

חברת מובילים בישראל יודעים להתייחס אל כל סוג רהיט:

לכל רהיט יש תכונות ומאפיינים אחרים. לכן בעת הובלה, צריך לנהוג בצורה שונה עם כל פריט מהריהוט של הדירה. הובלה של פסנתר תהיה שונה מהובלה של ספת עור. לעומת זאת, הובלה של ספת עור, תהיה שונה מהובלה של מכונת כביסה. כאשר אתם מחפשים הובלות קטנות בנס ציונה, הנכם מחפשים מובילים שיידעו להוביל כל רהיט בצורה המתאימה והייחודית. במהלך 20 שנות עבודתנו, פיתחנו מיומנות לדעת מהי הזווית המתאימה והנכונה עבור הרהיטים השונים.

זקוקים לשירות הובלות קטנות בנס ציונה? צרו עמנו קשר, ונתן לכם הצעה טובה במיוחד

להצעת מחיר חייגו 052-8449344
ואפשר גם להשאיר פרטים ואחד מנציגנו יחזור אליכם בהקדם!

לייבסיטי - בניית אתרים