הובלות מובילים בישראל ראשי

אייקון מובילים בישראל


הובלות דירות

 


הובלות

הובלות דירות, הובלות משרדים והובלות קטנות לכל חלקי הארץ
במחירים הטובים בארץ! 052-8449344
דף הבית >> מדריך הובלת דירה >> סוגי הובלות

סוגי הובלות 

הובלות הינה מילה המכילה בתוכה מגוון רחב של שירותים, החל מהובלת מוצר בודד ועד להובלת תכולת דירה או משרד הכוללים פירוק והרכבת הרהיטים, ושירותי מנוף.

הובלות דירות 

הובלות דירות הינו סוג של שרות המיועד לרוב לשוק הפרטי. לשם הצלחה בבחירת חברת ההובלות לביצוע הובלת הדירה, כדי למנוע תוספת מחיר
סוגי הובלות
ביום ההובלה, ולדאוג שנקבל את הצוות המקצועי, עם כילים מתאימים וכמובן רכב שיענה לנו על הדרישות.
אנו בחברת מובילים בישראל נגיע לביתכם להצעת מחיר שנוכל לתת הצעה המדוייקת והוגנת ביותר, ובמקרים שלא יתאפשר לנו להגיע נדרוש לקבל פירוט מדויק של תכולת הדירה, כמו כן אם צריך פירוק והרכבת רהיטים, כדי שנוכל לתת לכם הצעה הוגנת ומדויקת, ושנוכל אנו להתארגן ברכב וצוות מתאים לביצוע ההובלה.
מובילים בישראל הינה חברת הובלות המכבדת את המקצוע שממנו היא מתפרנסת ובעלת כבוד ללקוחות, שהביעו אמון בעת הזמנתם לביצוע ההובלה.

הובלות קטנות

בחברת מובילים בישראל יש רכבים להובלות קטנות עם צוות מקצועי שיבצע את ההובלה בצורה המהירה והבטוחה ביותר.
כאשר יש הובלה ברחוב שקשה להעמיד שם את המשאית, או כל רכב הובלה אחר מבלי להפריע לתנועה, אנו ננסה לתאם בשעות פחות עמוסות כדי לא להפריע לתנועה וללא עימותים מיותרים עם רשויות החוק, וכשר מדובר בהובלה קטנה נשלח רכב קטן ככל האפשר לביצוע ההובלה.ישנם בניינים, הנקראים בנייני רכבת שיש מספר כניסות לבניין אחד, ובחלק מהמקרים יש מרחק העולה על 15 מטר מהחניה לכניסת הבניין, כדאי לציין זאת בהצעת המחיר כדי שנגיע עם צוות מתאים, במקרים מסוימים עם יותר עובדים, ולבדוק האם יש תוספת במחיר ההובלה.
זכרו כי הובלה קטנה יכולה לחסוך לכם הרבה כסף זמן ודאגות.
אנו בחברת מובילים בישראל
מספקים שירותי הובלה בכל הגדלים לכל חלקי הארץ, כל הובלה אפילו הובלה קטנה במחיר הנמוך ביותר, זוכה להתייחסות במלוא כובד הראש ובצורה מקצועית.

הובלות כלליות

מובילים בישראל הינה חברת הובלות המבצעת את כל סוגי ההובלות, מההובלה הקטנה ביותר להובלת דירה בכל גודל ובכל רחבי הארץ.
במרכז הארץ ישנם רחובות צרים שבהם משאיות אינם יכולים לעבור, בגלל מידותיה או שלא ניתן להעמיד את המשאית מבלי להפריע לתנועה.
בחברת מובילים בישראל יש רכב הובלות קטנות עם צוות מובילים מקצועיים שיבצע את ההובלה בצורה המהירה והבטוחה ביותר.
בהובלות דירות על העוסקים במלאכה להיות רגישים כלפי הלקוחות/ציוד הדירה, היות שלכל פריט שאנו מעבירים יש ערך כספי ורגשי, ובשל כך מחובתנו לשמור עליו בשלמותו בעת העברת הדירה, אם זה על ידי הרמה נכונה ועטיפתו באריזה מתאימה.
לנו בחברת מובילים בישראל חשוב יותר מכל להעביר את המוצרים שלכם בשיא הזהירות והמקצועיות
.
אנו בחברת מובילים בישראל
מספקים שירותי הובלה בכל הגדלים לכל חלקי הארץ, כל הובלה אפילו הובלה קטנה במחיר הנמוך ביותר, זוכה להתייחסות במלוא כובד הראש ובצורה מקצועית.

הובלות במנוף

בהובלות מכל הסוגים כשהמדובר בקומות גבוהות, עומד לרשותנו מנוף לעברת ציוד, המנוף כלי עזר לביצוע הובלה מושלמת, בטוחה, מהירה ואלגנטית, תוך שמירה מרבית על הציוד, כמו כן ישנם מצבים שחדר המדרגות צר כדי להעביר את הציוד, 
במצב זה נצרף את המנוף העומד לרשותנו.
ניתן לקבל יעוץ והדרכה על המנוף להברת תכולת דירה ללא כל התחיבות.

הובלות משרדים

בשעה טובה הגיע הרגע לעבור משרד ולשנות מיקום. בחברת מובילים בישראל מעבירים משרדים, כבר מעל 20 שנה.

כאשר מעבירים משרד יש לקחת בחשבון שיש הרבה רהיטים גדולים ומעורבות של הרבה אנשים העובדים במשרד. באם מדובר על משרד גדול או קטן זה כלל לא משנה.

מובילים בישראל חברת הובלה המתמחה ב- העברת משרדים, הובלת משרדים, יש לקחת בחשבון שיש לא מעט פירוקים והרכבות של שולחנות, וספריות, ואריזה בטוחה של ציוד מחשבי.

לאחר שקבענו מועד להובלה יש להודיע לציבור לקוחותיכם על היום בו אתם עוברים, על מנת שלא יהיו הפרעות כאשר המובילים מעמיסים את הציוד. יש לארוז את הציוד בזהירות לגבות מסמכים חשובים ולנתק את כבלי החשמל והרשת. מומלץ לרשום על כל ארגז מה הוא מכיל על מנת שיהיה יותר קל בפירוק. כאשר אתם מגיעים ליעדכם מומלץ לתת למובילים לעזור לכם לפרוק את תכולת המשרד, כדי שתוכלו לחזור לעבודתכם במהרה.

להצעת מחיר חייגו 052-8449344
ואפשר גם להשאיר פרטים ואחד מנציגנו יחזור אליכם בהקדם!

לייבסיטי - בניית אתרים